På skolan...

Hola chicas y chicos!
Mår ni bra idag? Många av er har väl precis vaknat, ni har väl lov? Eller är det jag som är ute och yrar.. Här i Helsingborg har de iallafall lov vad jag tror.. Det är ganska dött på centralen när vi tar tåget på morgonen, det brukar ändå vara fler där än vad det är nu. Nu har vi precis haft sminkningen, idag var det glamourös filmstjärna. Jag sminkade min vän Helena idag. Hon var här även i måndags också.
Oh, vad jag ser framemot i morgon, vi ska sminka sju modeller från sweden models som ska gå på en båt här sen, en underklädes visning. Vi är huvud sminköserna den kvällen, vi ska ses på H-akademin vid sex tiden då vi ska börja sminka efter de fixat sitt hår.. vi ska även på efterfesten som är efter visningen.. Jag kommer ta många bilder så jag kan visa er. Det ska bli så roligt..
Nu ska jag och Helena gå och äta någonstans sen ska jag hem och plugga, skriva ut min rapport för denna veckan och göra ett visningsschema, vi har även sminkkort vi ska ha gjort klart, men mina är klara på datorn. Ska bara skriva ut dem också..

Puss



Louices, hennes tuttar och jag... Haaaahahaa!
Bild från förra helgen.

louise! skriver:

HAHAHAH söta vi är. ;) vi rings ikv gumman. <3

2009-02-12 Kl: 12:43:29
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
c a m i l l a skriver:

vi har lov om 2 veckor.. lägg in fler bilder på sminkningar, det är så kul att titta :) kram



http://camillabr.blogg.se

2009-02-12 Kl: 13:03:38
URL: http://camillabr.blogg.se/
sanna skriver:

vi har inte lov än, det har vi vecka 10 tror jag ;D

2009-02-12 Kl: 14:49:11
sanna skriver:

.. fast jag bor ju i norrland, så xD

2009-02-12 Kl: 14:50:15
Rebecca. skriver:

Jag har inte lov, det börjar vecka 9 :)

2009-02-12 Kl: 15:17:54
URL: http://rjane.blogg.se/
Anonym skriver:

haha så ball bild, du är bäst hjärtat <3

2009-02-12 Kl: 15:37:00
frida johansson skriver:

neej, här i helsingborg har vi lov vecka 8 ;D

härligt att läsa en blogg härifrån helsingborg, och du är urgullig!

älskar din blogg

2009-02-12 Kl: 18:24:55
Rebecca skriver:

Här i stockholm börjar lovet nästnästa vecka... Vecka 9 tror jag (hag ingen koll just nu!)

2009-02-12 Kl: 18:50:06
Anette skriver:

i sthlm e sportlov v. 9. men stackars jag går på högskolan o då har man inte lov... bara massor av tentor :(

Mirre, du är asgrym på att sminka, hade jag bott i närheten av helsingborg hade jag ställt upp som modell direkt ;)

kram på dig!

2009-02-12 Kl: 22:47:58
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0