Much Music, Toronto - ett år sedan!

För exakt ett år sedan, idag satt jag och Kenza, världens lyckligaste tjejer. Vi var på much on demand, en musikkanal i kanadensisk TV som heter "much music". Denna dagen är och kommer förbli en av de bästa i mitt liv, ingenting i konsertväg kommer kunna slå vår Kanada resa, helt underbart var allting. Vi var i sjunde himlen helt enkelt. Tänk er själv att få se era absoluta idoler två dagar i rad och vara så nära dem och tom. att få byta några ord med dem. Jag är evigt tacksam och stolt över mig själv att jag tog chansen när Kenza skrev helt random på ett forum "Någon som vill med mig till Toronto!" Jag tänkte "JAAA!" Direkt.. Samma dag började vi planera! Jag vill spola tillbaka tiden och stanna tiden där. Ett av mina bästa TH minne!


Förväntansfulla på tåget, vi hade ingen aning...

Kenziz köldskadade händer.. Haah! Innan insläppet till showen

Break awaaaaay

Autografer utanför efter showen








Här är en video då Bill tittar mot oss och ler, underbart! Får pirr i magen!


Och denna (jävla) videon får jag aldrig nog av, skrattar lika mycket nu när jag ser den om inte mer.. Kenza snackar om våra snygga autografer vi fick, detta är på kvällen när vi precis kommit hem där vi bodde efter much music



Snart kommer bilderna på min makeup igår och även från idag...
Sminkade min vän Louice idag, en kvälls makeup!

För alla er som är nya läsare, kolla till vänster i spalten där är en liten textrad om mig!
Kontakta mig via mail om ni har frågor, svarar på alla. Stora som små frågor och synpunkter!
[email protected]
Hoppas ni ska trivas här i min blogg, skriver väldigt, väldigt blandat :)

Sarah skriver:

Kan du fatta att jag har drömt om att få se dom varje natt denna veckan? JAG vill nu baby!!! <3

2009-02-11 Kl: 15:23:52
URL: http://sarriis.blogg.se/
Elin skriver:

Fan va underbart det verkar ha varit!! Önskar verkligen att jag får se dom snart också!! <3

2009-02-11 Kl: 17:57:55
Anonym skriver:

åh shit! jag längtar tills de kommer hit! :)



Jättebra din blogg har blviit, roligt med bilder på dig och hela du är så skön!

2009-02-11 Kl: 21:53:57
Mary skriver:

Kul att läsa din blogg för jag har samma intresse för make-up:) Keep up the good work bruden!! Ska bara sticka in med lite kritik, hoppas du inte tar illa upp. Men du passade inte så bra i din piercing i näsan, snyggare utan. Konstigt att jag tycker såhär, för jag älskar annars piercingar och tatueringar. Plus att jag är piercare själv. Men du är snygg tjejen!:) take care!

2009-02-12 Kl: 00:17:27
URL: http://marylarry.blogg.se/
Edith skriver:

Du är så grym tjejen!

Keep up the good work!

<3

2009-02-14 Kl: 16:22:12
URL: http://edithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0