Lovley sunday

TACK tjejer för igår, vi hade en superrolig kväll. Ni är guld värda! Tack för alla fina presenter!! Fick massor av presentkort som jag önskat mig. Även lotter av Louice, men jag vann inget, haaha!
Fan, söndagar i mitt hjärta, jag älskar söndagar. Slappdag! Fast egentligen är det ju sista helgdagen och man ska till skola/jobb i morgon, jag måste fixa med mina modeller och min rapport och arbete. Men det löser sig.. Jag vill åka och shoppa på Nova i Lund idag, vill in och kolla på top shop! Måste tvinga med min mamsen, hon har nämligen tjatat om att hon vill titta på skor, top shop äger ju med sitt utbud av skor!
Jag är inte riktigt frisk ännu, vill inte vara förkyld mer, ohh ni som bor i Helsingborg, visst var vädret fint igår? Haha, när vi skulle ut senare efter min middag så var det ju snöstorm, helt otroligt och nu är snön borta, helt väck! Var det lönt att det snöade?
Vi hörs  av om en stund igen, nu blir det en god frukost och TV..

xxxx, M

din älskling :D skriver:

tack för igår hjärtat <3

2009-02-22 Kl: 11:45:52
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0