LÖRTAG

Heej hopp alla mina bästa!
Hoppas allt är bra med er idag? Själv mår jag lite bättre.. Min sjukdom börjar försvinna. Jag åt nyss frukost och jag ska snart börja med att röja undan i mitt rum, det ser inte bra ut alltså, haha! Sen vid ett tiden ska jag ner till stan och få mina nagnar fixade. Nu har jag lyckats ha dem jag har nu i fem veckor, fast nu måste jag göra om dem!
Vad kul att så många av er skriver ut tävlingen på er blogg, ni som har en blogg. Jättekul, glöm inte att ni kan tävla ända tills på fredag då jag drar fyra vinnare av hennes CD! Såg ni att jag skapade en ny kategori som heter "Musik" innan hade jag allting under en och samma, "kändisvärlden" men nu ska jag fixa så det är en skillnad på dem två, oavsett om musik har med kändisar att göra så vill jag ha en skillnad på dem.
Vi hörs av lite senare, nu ska jag börja att städa i mitt rum...

xxx, M


Efter visningen "Frank fashion group" i Malmö!

ica skriver:

jag har en tävling i min blogg också nu. du får gärna vara med och tävla ;) det handlar om ett par örhängen :)

2009-02-21 Kl: 10:50:22
URL: http://icaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0