It makes me feel good!

Fick denna kommentar av en anonym person, sånt gör mig väldigt glad!

"Sen du började skriva om henne på din blogg
så har jag också fått upp ögonen för henne.
Trodde hon bara var en sån där one hit tjej med okej röst,
 men kvinnan är grymt bra! Helt klart en av mina favoriter. Tack Mirre! ;)
"


Kul att jag kan förmedla någonting med mina inlägg, speciellt eftersom jag älskar musik. Många av er har även fått upp ögonen (mer) för Tokio Hotel, Christina Aguilera och Rammstein också har jag läst.. Ni är ju helt underbara! ♥ Nu är det frukost... Tack för igår mina vänner, även fast jag var supertrött hade vi extremt roligt. Hoppas ni också hade kul igår!?


Jag igår

belma skriver:

amen guuuuuud vad du är snygg&vacker, gooosh vad ja önskar att ja hade ditt utseende, hoppas du får en trevlig helg...

2009-02-07 Kl: 12:40:15
Karro skriver:

Du är så sööööööt :D Älskar din blogg btw :D

Tokio Hotel är bäst! :D

2009-02-07 Kl: 13:11:11
Sara skriver:

Guud vad kul att det händer :) Jäklar vilka fina fransar du har! Puss

2009-02-07 Kl: 13:29:47
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Josefin skriver:

Har köpt en dvd med Christina och den är fantastisk :) Jag tror också att jag börjat lyssna mer på henne pga dig :) Dessutom måste jag tillägga att du har en fantastisk skosmak ;)

2009-02-07 Kl: 14:00:42
jaqueline skriver:

ja det är kul att du skriver om Tokio hotel.

Älskar dom.Så fortsätt med det, så blir jag jätte glaaad. <3<3 KRAAM

2009-02-07 Kl: 16:06:53
Tanja skriver:

Jag älskar dina fransar gumman ! Dööör för dom !

2009-02-07 Kl: 19:29:08
URL: http://tanja88.blogg.se/
elin skriver:

Du är riktigt vacker och jag gillar verkligen din blogg! Synd att du bor så långt neråt i landet, annars hade jag gärna blivit sminkad ;)

2009-02-07 Kl: 23:49:17
URL: http://johoansson.blogg.se/
:) skriver:

gud va fina ögon!

2009-02-08 Kl: 12:39:36
alice skriver:

hur får du dina ögonfransar sådär sjukt snygga? ..

2009-02-08 Kl: 16:55:37
Jo' skriver:

tjoh! Jag älskar också Christina, har inte mött någon annan som riktigt förstår hur duktig hon är! =)



Förresten måste jag säga att jag gillar din blogg, och din videoblogg är så naturlig jämfört med andra bloggerskor som alltid börjar med "hel allihopa..ja idag..blabla" haha

2009-02-10 Kl: 23:18:50
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0