Hos Italienarna

Just nu sitter vi och vantar pa maten, de har inte de svenska tangentborden har, de ar ju fran italien och kan knappt svenska.. Haha! Ni undrar kanske varfor jag inte bloggade i morse, JO... Jag forsov mig! Fick panik nar jag vaknade kvart i 8 en timme innan vi borjar skolan, sa mamma fick kora mig hit till malmo, snall hon ar. Jag uppar er mer nar jag kommer hem, maten kommer alldeles strax. Idag sminkade jag en av mina sota lasare, ett roligt satt att traffas pa ju. Det blev en Marilyn Monroe makeup och en dags makeup idag..
Idag ar det bara tre dagar kvar sen ar jag 21 ar.. Oj oj.. Nu ar man inte 20 langre snart!
Pa torsdag blir jag ett ar aldre..

Puss & kram
Hors snart igen babes!

Tanja skriver:

Tack Mirre det var jätte roligt :) Lika söt i verkligheten som på kort:)

2009-02-16 Kl: 17:06:36
cajsa skriver:

grattis i förskott då:)

2009-02-17 Kl: 18:19:59
URL: http://cajsasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0