Hemma hos Ullis

Heey alles!
Vi är mätta och belåtna efter maten hos Italienarna bredvid makeup studion. Nu är vi hemma hos Ullis och ska börja sminka oss själva nu, så vi ser bra ut. Vi sitter här nu och lyssnar på musik och peppar varandra inför ikväll, allting kommer säkert att gå bra. Vi ska ses vid femtiden och börja sminka, vi har väldigt långt tid på oss och det är skönt. Jag längtar till nästa fredag, alltså den 13onde, (fredagen den trettonde) usch jag är så skrockfull.. Iallafall det är då den underklädes visningen är och vi är bokade makeup artister, det blir fem från klassen, Anki kunde inte. Vi är bjudna på efterfesten efter visningen också, längtar så!
Idag lärde vi oss väldigt mycket, bla intensitetsskugga och suddad droppskugga, den suddade droppskuggan är som en skuggning under ögat, ja en suddad svart linje helt enkelt. Ska sminka mig med det idag, som vi lärde oss.. Så har jag de gjort eftersom vi ska ha de gjort tills i morgon. Ska försöka ta lite bilder idag på designergalan så ni ska få se lite.. Vi hörs inte förän ikväll när jag kommit hem om jag inte är för trött för att skriva, beroende på när vi kommer hem..

Puss! :)

<33 skriver:

Hehe, fredagen den trettonde ska jag ha prov. Hoppas det går jättebra, för både dig och mig. <33

2009-02-04 Kl: 15:54:06
isabelle skriver:

vad kul det låter som du har det på utbildningen :D

2009-02-04 Kl: 16:43:00
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Sofia skriver:

fin blogg! =D

2009-02-04 Kl: 19:42:30
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0