Frukost!


Hej mina fina läsare.. Just nu sitter jag och äter frukost, ska kolla på andra avenyn som jag missade i tisdags. Gud vad jag är seg. Jag vaknade kl ett, fast egentligen var jag uppe vid nio också men kunde inte hålla mig vaken, jag kanske behöver sömnen på helgera eftersom jag stressar så mycket på dagarna och hinner knappt sova om nätterna. Som ni ser består mer än hälften av min frukost av flytande grejs, jag älskar det. Alltid té och juice och ibland nyponsoppa med grädde som ni ser på bilden. Så gott! Hjärtat är från pappa, jag fick de av han i alla hjärtansdag present och jag fick en super mini sminkväska av mamma som är perfekt till mitt eget smink! TACK! Hoppas ni hade det mysigt igår, jag ocg Louice var som sagt här hemma och hade det trevligt, vi åt gott och kollade melodifestivalen sen "Bruce den allsmäktige". Nu ska jag äta vidare och kolla på andra avenyn.




PUSS!

AnnaMathilda skriver:

Vad snällt av din pappa! halsbamdet är jättefint!

2009-02-15 Kl: 13:41:43
URL: http://annamathildam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0