FRIDAY

Godmorgon, godmorgon!!
Upp å hoppa bror slår på trumma, bum bumburum bumburum bumburum...

Pigga idag? Nej, hell no.. Jag är trött och vill gå tillbaka i sängen igen men det går inte, de behöver mig idag till två praktiker. EN först nu på morgonen, det är en musikvideo som ska spelas in nu i helgen så jag ska hjälpa till lite idag till den med en annan makeup artist som heter Malin, henne käner jag sen innan faktiskt. Ikväll är det underklädesvisningen på båten som vi ska vara på och sminka, det är modeller från sweden models och underkläder från sexy.se som kommer visas. Kul ska det bli. Men stressigt som vanligt...
Nu ska jag snart klä på mig och äta lite frukost, jag kommer vara iväg hela dagen idag men ska försöka uppdatera från någonstans, tänkte inte ha med min dator idag för jag behöver den inte riktigt. Men om vi är hos Ullis innan vi ska iväg ikväll så har de ju internet där.
I morgon ska jag sova tills jag vaknar, kan det bli till nio? Skönt.. Haaaah!

Puss!


PARTY!

J skriver:

Hejsan tittar in lite bara

2009-02-13 Kl: 07:54:49
URL: http://starfield.blogg.se/
Sofia skriver:

och jag tyckte att jag vaknade tidigt idag (klockan nio!) puh!



hoppas båtgrejen blir så kul som du hoppas på! Ska bli jätte spännande att se bilder sen!!

kram, kram, kram

2009-02-13 Kl: 09:39:51
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Amiee skriver:

Awesome picture! Daaaance!

2009-02-14 Kl: 00:22:03
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0