FREEEDAG!

Äntligen lite vila över helgen, ganska skönt. Men längtar ändå till fredag då jag ska på min tredje praktik. Just nu sitter jag och kollar på the voice och äter frukost, blev lite tidigare idag. Skönt! Jag visste nämligen vad jag skulle ha på mig, har suttut här nu sedan halv sju. Jag ska gå härifrån om en kvart ungefär. Idag ska vi lämna in rapporterna och våra CV's samt ansökningsbrev sen vet jag faktiskt inte, hoppas vi övar mer på perfekt mun, kände att det inte blev riktigt hundra igår. Vi kommer även få öva på det i helgen, ska testa på nina idag. Men det är skönt att jag inte behöver sminka hela henne för att öva på en perfekt mun utan jag lägger bara basen runt munnen, det är så lätt att tvätta bort sen. En perfekt mun tar ca 20 minuter att göra, den ska ta max 20 minuter när man kan göra en. Nu tar det nog 30 minuter för oss nybörjare.. Jag har fixat jätte mycket med skolan nu, alla mappar osv ligger rätt i daton och modellerna är på G, känns skönt! Jag har även en fotograf till!


Kreta med Kenza i somras!

ihe skriver:

sweet :D

2009-02-06 Kl: 13:56:54
Mimi skriver:

Danke für dein SMS, es war HEISS! Ich hab' kein Geld auf mein Handy, aber text mir wenn du online bist! Küsse, darling.

2009-02-06 Kl: 14:08:58
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Jenny skriver:

Jag ska till Kreta i sommar, undrar bara vart du var någonstans? :)

2009-02-07 Kl: 22:00:13
URL: http://jennyochjosefine.blogg.se/
linn skriver:

fint med hål i näsan :)

2009-02-08 Kl: 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0