Falling in love again...

Just nu sitter jag hemma hos en vän och lyssnar på Christinas senaste "Falling in love again" den låten är så sjukt jävla bra. Det är inte många som lyckas hålla en låt som är på 8.12 min utan att den ska bli tjatig eller långtråkig. Hon lyckas verkligen, älskar den!! Vi ska snart iväg till maxi och handla ingridienser till våfflor, vi ska nämligen baka det hemma hos mig, baka och baka.. Göra våfflor, haha! Jag är nästan stensäker nu på att jag ska färga mitt hår som Ashlee's hårfärg, vågar inte klippa mig men lite måste jag för att få upp volymen i det. När man haft långt hår så länge är det svårt att bara kapa av allt till en page.
Beck - Gamen ikväll, den ska vi kolla på sen blir den bingen för min del, ska ju upp tidigt i morgon och skolan är igång igen, denna veckan har gått sjukt snabbt även helgen som borde gå lite långsammare. En dag till på helgerna vore toppen, lillsöndag typ på måndagen, så får vi åtta dagar i veckan istället för sju, perfekt! Nej men jag saknar faktiskt skolan, det känns konstigt att inte gå varje dag. Tänk om vi då haft lov, nej nej! Hemskt..

Puss, Mirris

Isabelle N skriver:

Jag har ungefär den färgen på håret! =) Köpte "country colours - red" för att det ser mer naturligt ut då! =) En annan låt du borde lyssna på är Beyonce's Halo! Den är verkligen den vackraste låten någonsin!! Det är "In die nacht" feeling på den!!

Take caaare! =)

2009-02-15 Kl: 18:37:44
cajsa skriver:

har sportlov nu, skönt faktiskt:P :)

2009-02-15 Kl: 18:42:22
URL: http://cajsasblogg.devote.se
tirre skriver:

du hade passat jätte bra i den hårfärgen

2009-02-15 Kl: 19:05:17
URL: http://tiirajs.blogg.se/
Aaliyah Katten skriver:

hoppas de blir snyggt! kika gärna in i min blogg och lämna en sött kommentar:)! <3

2009-02-15 Kl: 19:11:41
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/
Sofia skriver:

åååh! jag är typ besatt av våfflor! hoppas att dom blev goda!

2009-02-15 Kl: 20:53:24
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0