"BOTTLE POP" video

All them other models bottling
Like mamas bottle tasty
If you put my bottle on them models gonna hate me

Gotta love dancers, huh?


Både bra och dålig kritik till denna videon:
Tjejerna är heta, we know.. Video påminner för mycket om "buttons" och "when I grow up" med ljus och koeografi. Sticket i mitten av låten ungefär får jag en dejavu av, precis som om man sett det innan. Men visst är det lite för likt de dem ha i "when I grow up"?  Tråkigt att det bara är Nicole som sjunger här. För håll med mig om att hon INTE sjunger bra live? (framträdandet är häftigt men det skulle varit playback, spola fram till 1.56) Go a head, jump on me... Alla tycker olika men hon sjunger inte bra, tycker det är synd att de ska behöva ändra hennes röst så mycket i studion. Jag ska inte trycka ner henne för mycket, IBLAND kan de låta bra, haha! "now I've got a confessi...." WHAT??! Skit i de, de kan dansa och de rockar, jag tycker att någon annan av dem borde få stå i centrum iallafall! Just my opinion! Btw, vi vet att du är vig Kimberly.. Lite uttjatat?


Here you go! Grym video men ingen hitt enligt mig!
Håll med om att Kimberly (den kortklippta) dansar skiten ur alla, fan vad hon är grym! Tråkigt att hon inte kan visa någonting annat än sidekick med sin vighet bara..

Spit it out, what's on your mind?



Mimi, jag kom och tänka på de du skrev
med korta och tjocka, fan vad roligt!!! Hahaha

Andréa skriver:

Hej! Såg att du går en makeupartist-utbildning :)

Jag är utbildad till makeupartist, så om du skulle undra nåt över yrket eller liknande så får du gärna fråga mig :)

Hoppas du har en skön söndag!

2009-02-01 Kl: 17:13:33
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Andrea skriver:

haha aaa, when i grow up live låter förjävligt!!! men ja gillar dom fprtfarande;)

2009-02-01 Kl: 17:21:26
MIRRE skriver:

Precis, säger heller inte att jag inte gillar dem för det gör jag :)

2009-02-01 Kl: 17:23:48
URL: http://miirre.se
isabelle skriver:

jag gillar inte hennes röst live. den låter bara tillgjord och .. usch, inge bra. speciellt med when i grow up. när dom upptädde med den på movie awards.. usch, jag kunde inte kolla för jag tyckte hon sjöng så dåligt.

men annars så tycker jag hon har fin röst, typ när hon sjunger ballader oså!

2009-02-01 Kl: 17:50:59
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Anonym skriver:

jag tycker samma sak som du om nicole. om du söker på youtube pussycatdolls - sway och kollar på den videon är den en annan tjej som får sjunga lite och hon är tusen gånger bättre än nicole.

egentligen behövs inte dom andra för det är ju bara nicole som får sjunga dom andra är som bakrundsdansare..

sök på sway och kolla.

2009-02-01 Kl: 18:08:51
Mimi skriver:

Nicooe låter konstigt vid den delen eftersom hennes hand fastnade i jackan och hon försöker dra ut den samtidigt som hon sjunger... Om du tittar på videon så ser du att Melody också knappt fick av sig jackan (alla dollsen hade basically problem med den) och missade till och med i koreografin pga det ;)



Korta och tjocka at the ends FTW! :P Erkänn att det hade sett snyggt ut, symmetriskt haha!

2009-02-01 Kl: 18:13:26
URL: http://mimamimi.blogg.se/
hanna skriver:

USCH det blir alldeles falskt för nicole i when I grow up på 2:07

2009-02-01 Kl: 18:43:30
Zarah skriver:

Överlag så är jag inte speciellt imponerad av PCD.. dom kan dansa.. sjunga ibland. Nu börjar deras låtar och videos se likadana ut, och jag tycker det blir mer och mer Nicole och mindre och mindre rsten av gruppen. Jag håller med om att de andra också borde va vara lite i centrum.

Men dom är coola, heta och duktiga på att dansa och det finns grupper som är way way way sämre än dom.

2009-02-01 Kl: 18:47:41
URL: http://zizi.blogg.se/
Katte skriver:

Kan inte annat än att hålla med Zarah. Låtarna börjar kännas likadana liksom deras videos. Tycker de är helt OK att lyssna på som avkoppling, men känns inte som ett "seriöst" band/grupp. Dock har de en skön attityd, synd bara att ingen av dem egentligen är jättebra sångerskor!

2009-02-02 Kl: 00:01:27
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0