Godmorgon - bokat in modeller...

Höll på att fixa med modeller igårkväll, ska fortsätta med det senare idag så att alla blir inbokade. Det tar på ens tid, det är jobbigt att försöka hitta en ny modell till varje dag men nu har jag för nästa vecka utom fredag, intresserad? Maila: [email protected] Samt om ni är intresserade över huvud taget. Jag kan frästa er lite genom att skriva att ni får en komplett gratis makeup att gå hem i, om ni inte vill gå hem i den sminkar jag om till en vanlig dags makeup. Kanske inte så roligt att gå hem med specialeffekter som vi ska ha nästa vecka, behöver en till då på tisdagen. ALLA tider är från 09.45- 13.00 Om jag inte mailar er om ändringar. Som tex. nu på måndag börjar vi ett istället för vår lärare är iväg i Göteborg men hinner komma hem till ett. Så Maila, maila, maila!! Jag behöver er alla killar som tjejer. Det är i malmö på makeup studion vid konserthuset. Jag mailar också mer info vid kontakt!

Idag är jag trött! Hoppas ni får en bra dag.

Godmorgon :)



Clean beauty

Elin skriver:

Jag gillar den där bilden på Sam =)

2009-02-14 Kl: 14:53:52
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0