8 timmar och 30 min senare...

Äntligen hemma från skolan, aldrig mer sena dagar, det är inte roligt alls. Dagen började med mat hos Italienaren, gott men det var en idiot som gick på dass och sket, dasset som råkade vara precis mittemot vårt bord och när folk efter denne gick ut och in från den jävla toaletten stank det ju eftersom det vädrade mot oss.. Jag tappade matlusten helt och jag som var så hungrig. Stackars oss.. Vi gick till fiket bredvid skolan sen och tog en kaffe och chokladboll till efterrätt, där inne luktade det mumma från alla kakor och baguetter..

Nu ska jag hålla kväll, vi har egentligen läxa att göra en femton minuters sminkning, men den kör jag på mig själv i morgon innan skolan. Vi ska göra det i morgon på våra modeller, mina modeller i morgon är två läsare, hej hej! De är även Tokio Hotel fans. Tyvärr måste jag lämna en av dem till Ullis i klassen, hon har ingen modell tills i morgon och vi behöver bara en fick vi reda på idag men då blir de sminkade samtidigt iallafall.. Bättre!

Vi hörs om ett tag igen, tänkte berätta för er att en av mina klasskamrater ska ha sin plåtning då, jag och Lisa blev tillfrågade om vi ville vara modeller till hennes portfolio, eftersom man inte behöver vara 180 jävla centimeter modell lång för fokuset ska ju vara på sminket och inte på resterande delar av kroppen, så det gick vi med på. Det ska bli så roligt. Fotografen är en väldigt nära bekant till mig om man säger så, hahaaa! Det är nämligen min mamma som har varit hobby fotograf sedan ung ålder, hon tar så fina bilder. Ni kommer få se dem sen, för självklart lägger jag upp några av dem här. Temat ska vara rock/punk aktigt med färg explosion! Jag kan inget annat säga än att jag älskar det..

Sofia skriver:

Låter superkul, ska bli spännande att se bilderna sen (:

2009-02-23 Kl: 20:49:51
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anna skriver:

Hej, hej :D



Färg explosion gillar vi starkt!

Ser fram emot bilderna^^

2009-02-23 Kl: 22:22:52
URL: http://thesecretviolinist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0