23 februari

SOVMORGON... Halleluljah så skönt!
Ni normala människor går väl upp nu vid denna tiden? Haah! Känns som om sex är för tidigt för att gå upp varje dag. Nu ska jag börja klä på mig, har precis ätit en god frukost med mamma. Idag har vi naturlig film sminkning, eller programledare/gäst i TV.. Vi ska träffas kl tolv hos Italienaren för lunch innan, alla i klassen sen kommer vår lärare och hämtar upp oss. Anledningen till att vi börjar sent är att hon har varit på ett jobb i Göteborg och sitter på tåget på väg till Malmö nu. Jag måste skynda mig, ska vara i stan om mindre än en timme. Tåget går vid elva till malmö. Vi hörs efter skolan, sent ikväll tyvärr vid sju tiden..

xoxo, Mirre



Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

Anonym skriver:

ÄR DET INGEN SOM HAR "ANMÄLT"SIG TILL TÄVLIGEN ELLER VAD DET ÄR ? HAHA :o

2009-02-24 Kl: 09:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0