1 februari

Oj, oj, oj! Vad jag nästan glömde det, det är ny månad vilket betyder att jag fyller år om mindre än tre veckor! Och för er som inte vet som har jag haft mitt körkort ett år nu, i förregår var det min körkortsårsdag, bara ett år kvar tills jag slipper oroa mig för mycket över polisen.. Man har ju körkortet på prov i två år.

Jag och mamma har preics råkollat på Lost, ganska många avsnitt.. Åhhh, det är så spännande nu. Jag vill bara kolla vidare men vi har inte fler avsnitt hemma, mammas kompis håller på att fixa just nu med dem som vi kommer förhoppningsvis kunna kolla på dem ikväll.. Då är det Beck också, sista vittnet var det va? Jag har redan sett alla de "avsnitten" men alltid lika spännande att se dem.

Nu tänkte jag plugga lite, skriva min rapport och läsa i ett häfte vi fick hem i fredags som jag knappt minns, jag var helt väck då eftersom jag precis började bli sjuk. Kom på det nu när vi låg och kollade Lost. Häftet är om skuggningar och alla olika ögonformer, hur manska läga skuggningen så att den passar på alla. Sminkningarna jag jorde iår får ni se lite senare, ja blev faktiskt nöjd med båda, det tog mig inte mer än trettio minuter för Sarah's och lite mer med Linnéa's. Bra timing! Vi kommer få allt på tid och så sen, så bra att öva redan nu på det.

xxxx,
M

hanna skriver:

Nä ikväll är det "skarpt läge" :)

2009-02-01 Kl: 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0