Vi funderar på...

... Om vi ska gå på bio eller inte ikväll, det går egentligen bara en bra film och det är "Brüno" fast nu såg vi att "Drag me to hell" och vi ska isåfall äta någonstans innan bion börjar.. Just nu håller vi på att köpa biljetter till bion så det blir av, hehe.. Idag har vi bara suttit i soffan och slappat framför våra kära datorer och TVn.

Ohh, fick ett samtal av en vän tidigare idag, det var väldigt positivt om vår "testflytt" upp till Sthlm, hon sa att hon hade hittat en lägenhet på söder som vi kanske kunde hyra. Jag bara väntar på ytterligare ett samtal så kanske jag kan gå och kolla på den i morgon eller precis innan jag sticker tillbaka hem igen till Helsingborg.

Nu ska jag kolla igenom mina bilder från konserten igår med Gaga, kunde inte hålla mig så ni får nog se den innan vi sticker till bion ikväll eller i morgon om jag inte hinner lägga in dem nu.. Annars får ni bara ett litet smakprov på dem innan vi sticker.

xoxo, M 

Ronja ♥ skriver:

Spännande, vill gärna se bilderna du tog :) Stod en bit ifrån dig under konserten faktiskt.

2009-08-03 Kl: 18:47:38
Linda skriver:

såg dig igår :) du stod o köade där framme , snälla snälla snälla lägg upp bilder på gaga , glömde kameran hemma o man vill ju gärna ha en massa bilder som ett minne av konsert :D

2009-08-03 Kl: 19:06:23
Antonija skriver:

Brüno är hemsk.

Jag gillade Borat men jag kunde bara se 5min av Brüno innan jag stängde ner sidan.

Bara pinsamt, inte roligt.



Jag såg Lady GaGa i Östersund, men det var typ 10.000-15.000 människor framför en så jag antar att de på Grönan såg bättre x)

2009-08-03 Kl: 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0