På centralen

Just nu sitter jag på centralen och käkar frukost på burger king. En av mina vänner kommer snart och möter upp mig och håller mig sällskap nu tills jag ska åka med bussen. I morse hos Kenza var jag SÅ TRÖTT, ville bara sova vidare men det går ju inte för då hade jag inte kommit hem. Jag vet inte heller hur mycket batteri jag har kvar på min laptop för det syns inte längre jag vet inte vart som är fel riktigt, hehe..

Under resans gång kommer jag kunna blogga mycket, har inte någonting annat för mig direkt än att sitta vid datorn sen i morgon jobbar jag ju heeeela dagen så kommer inte ha tillgång till dator då så det är bra att jag kompromissar med att blogga satan idag då, haha... Jag saknar redan Sthlm och jag har inte åkt härifrån än, älskar att ta sådana små visiter hit och hälsa på mina underbara vänner..

Grönan igår var jättemysigt, jag har ärligt talat inte varit där sedan jag var jätteliten, säkert 10 år då jag hälsade på en gammal kompis (som jag fortfarande har lite halvt kontakt med) vi var där och åkte massor av karuseller, åt sockervadd och hade roligt. Nu idag åker jag ingenting, jag mår bara jättedåligt. Mitt balanssinne klarar inte av att åka för mycket som snurrar och så. Jag åkte kärlekstunneln och gick i lustiga huset, tom. lustigahuset fick mig att må dåligt, hehe.. Ni vet det man går igenom som snurrar och man går över en bro? Och randiga rummet eller vad det hette, jag blev heeeelt snurrig i huvudet, ohh sen flygande mattan i slutet, hahaha.. Jag skojar inte, jag blev rädd där. Klarar inte av för mycket som känns i magen, jag gillar inte den känslan alls.. Yep, jag är konstig när det gäller sådant.


xoxo, M

Malin skriver:

Heja Helsingborg, haha!

2009-08-05 Kl: 10:29:22
URL: http://heediin.blogg.se/
Maria skriver:

Jag är precis som du, klarar inte heller av att åka någonting :-( Lustiga huset tycker jag dock är kul men inte flygande mattan på slutet...Min kille lurade på mig att åka den en gång, han sa att det inte alls går fort osv...fy fan va sur jag var på honom sen :-P

2009-08-05 Kl: 12:19:44
URL: http://godboll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0