3 augusti

Jag leeeever! Har inte kunnat blogga alls, det var så jäkla stressigt igår.. Helt sick! Men nu är jag iallafall uppe och bloggar, vaknade för en liten stund sen och nu sitter vi här med rostade mackor och oboy till frukost, gott! Hon var heeeeeelt underbar igår, Lady Gaga i mitt hjärta! Sjukt jävla bra.. Ni som var där förstår vad jag menar, hon är ett musikgeni och överbevisar alla haters, I love it! Vi stod längst fram och hade en awesome timme då hon var på scen!
Jag råkade ta bort en del kommentarer innan, suck.. Det är lite dåligt system med de inne på blogg.se för det kommer aldrig upp någon varning "vill du verkligen ta bort kommentarerna" så jag råkade klicka där istället för på "godkänn" oh, well.. Sånt händer Jag hann iallafall att läsa dem men tyvärr inte svara på dem så ni som ser att er kommentar inte är kvar och hade en från får gärna skriva om den..
Just nu håller Kenza på att ladda upp bilder och skickar dem till mig så snart får ni se lite från kvällen igår och senare från konserten.. Tänkte att jag skulle sitta med konsertbilderna på onsdag och fixa med dem och så, har inte riktigt tid eller lust just nu. Vi ska nog snart iväg också och jag är jättetrött, sa jag att vi kom hem vid sex i morse? Heheee..


xoxo, M

ellie skriver:

Tyckte Gaga var grym, och tack för kramen, hihi. förlåt om vi störde !

2009-08-03 Kl: 14:59:03
URL: http://alltidellie.blogg.se/
Ronja ♥ skriver:

Såg dig! Du är ännu vackrare i verkligenheten :) Gaga var skit bra och jag älskar att hon hade så bra kontakt med publiken! Hörde du förässten vad den där kvinnan som trängde sig hade gjort där efter ? Hon hade typ gått fram till nån pojke och sagt du är "nånting,minns inte vad" och jag är din pedofil. Vakterna sa att hon var störd på riktigt :/

2009-08-03 Kl: 15:16:34
marre skriver:

jaa, hon var as bra. Och tack så jätte mycket för kramen & fotot.

Det var jätte kul att se dig i verkligheten, och du är typ den trevligaste bloggaren jag har träffat =P kram

2009-08-03 Kl: 15:26:43
URL: http://www.blogg.se/
Fija* skriver:

Gaga va verkligen skit bra :D mycket bättre än ja trodde hon skulle va!

2009-08-03 Kl: 15:39:27
URL: http://sofura.blogg.se/
Anchi skriver:

Såg dig där! Tänkte gå fram och säga hej eller något men ville inte störa, hehe ;p



Men jag håller med, hon var verkligen grym!!

2009-08-03 Kl: 16:21:35
URL: http://anchis.blogg.se/
marre skriver:

jag glömde skriva min blogg...



men tack en än gång!

2009-08-03 Kl: 17:01:31
URL: http://mestmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0