Everyday is so wonderful

Ikväll blir det att stanna hemma och packa inför i morgon! Jag har nämligen inte börjar göra det än, men äsch det är bara några dagar jag blir borta så det är lugnt.. Stoffe undrade om jag ville hänga med på fest hos en av hans kompisar men jag orkar verkligen inte det, jag vila hela kvällen framför en härligt bra film och packa såklart. Har fortfarande fett med träningsverk i hela kroppen sen dansen i veckan, men det är bara att köra på lika dant igen nästa vecka.. Längtar! Fick precis en fin vägbeskrivning av Sora på mail hur mna tar sig till ambassaden, tack! Sen var Classe snäll och hjälpte mig också med bussar och så..  Jag ska nog hitta rätt.. Ärligt talat så ville jag ut ikväll men ingen rolig människa kan eller har lust! Suck.. Jag som hoppades på lite sömn i morgon på bussresan, jag får försöka att sova i vilket fall som helst..

Ni som ska ut och röja ikväll, ha det så kul och sup inte ihjäl er..

xo, /M

Jag och Carro i studion i skolan 2007 precis innan studenten

SORA skriver:

haha erkann att min vagbeskrvning ager, SARSKILLT bilden asg hAhA

2008-09-07 Kl: 00:45:52
URL: http://sorax.blogg.se/
Anna skriver:

vet du vart jeansen, hon till höger har på sig, är från? skriv gärna svar på min blogg, om du orkar :)

2008-09-07 Kl: 22:13:41
URL: http://kyss.devote.se/
Jessie skriver:

Fan vad härlig bild!

2008-09-08 Kl: 07:51:51
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0