Torsdag

Hej mina vänner! Usch säger jag bara, jag är sjuuuuuk! Jag vill inte vara sjuk, speciellt inte nu när träningen har kommit igår och allt. Bajs så tråkigt! Oh, ikväll är det ju träning igen, street men kan kan inte gå på det idag utan jag får vila lite. Johanna och jag ska nog ses en snabbis idag efter hennes jobb, hon slutar vid 6 tiden så jag hinner vila lite till.
Frakten på GoJane gick på ca 250:- sen kostade tull 300:- men efterskom skorna var superbilliga så va det värt allt! Jag har inte hunnit andvända skorna än men jag ska det snart, kanske i helgen!? Vem vet!
Min snygga design har Sofia gjort till mig, ni som undrade! Just nu kollar jag på Ellen show, hon är så rolig, tror jag alltid ska kolla på det vid denna tiden, det går ju varje dag. Såg ni nya THTV idag? Det var som jag trodde, backstage från VMA! Hur kul som helst att se, ni som inte sett det kan se det här, bloggen ni kommer in på är min och Soma's Tokio Hotel blogg där vi uppdaterar dagligen med nyheter/bilder/klipp m.m! Kika in ni som är TH fans, ni andra är självklart också välkomna!
 Igår efter American Pie 2, visades det (enligt mig) bästa avsnittet av sex and the city, ni som inte såg det igår kväll så var det de avsnittet som handlade om när Carrie åker till Paris där hon tappar sinn "Carrie" halsband och när Samantha har sitt tal om cancer då hon slänger peruken åt helvete! Jag gråter alltid lika mycket varje gång då hon gör det och när alla ställer sig upp, det är så himla fint.

xo, M

sara skriver:

du påminner väldigt mycket om audrina i the hills..

2008-09-11 Kl: 13:48:07
sara skriver:

Andra ggn jag inte kan kolla på THTV på er blogg, går det för dig?

2008-09-11 Kl: 15:20:00
URL: http://missarah.blogg.se/
sara skriver:

MM, nu har jag hittat en annan kopia :)

2008-09-11 Kl: 15:40:09
URL: http://missarah.blogg.se/
Linn skriver:

Håller med sjukt bra THTV avsnitt! :D

2008-09-11 Kl: 15:57:47
URL: http://linnzo.blogg.se/
Maria skriver:

Det avsnittet är jätte bra^^

2008-09-11 Kl: 16:05:34
URL: http://[email protected]
p skriver:

buhu lider med dig, är super sjuk också och ligger här och snorar.. :(

även att det avsnittet av SATC är fab!

2008-09-11 Kl: 17:28:32
ica skriver:

haha mh TH Tv alltid lika kul typ, kollar typ in eran blogg nästan varje dag ;)



2008-09-11 Kl: 17:34:53
URL: http://icaslife.blogg.se/
Iza skriver:

THTV är alltid lika roligt att se (except Nicoles hand mellan Bills ben i slutet av bilderna... ô.O)



Det avsnittet har jag sett av Sex And They City! Man blir så jäkla glad när hon Samantha slänger sin peruk som du sa och så reser sig sedan jätte många fler & följer hennes initsiativ (:

2008-09-11 Kl: 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0