Tisdag!

Världens värsta natt i mitt liv.. Jag hade den hemskaste mardrömmen någonsin (!!) En av mina bästa vänner blev skjuten mitt framför mig och drömmen var så verklig att den gick att ta på. Jag vaknade halv 6 och då hade mamma redan åkt till jobbet så jag ringde henne och pratade med henne i några minuter sen la vi på och jag kunde inte somna om förens klockan 6.. Fyfan jag satt i sängen helt paralyserad i en halvtimme! Det sägs ju att livet förlängs på personen som dör i ens dröm, så det var drömmen  värd!
Nu sitter jag somvanligt framför disney channel och äter frukost med mig själv.. Faktiskt skönt att vara hemma själv på dagen ända fram tills man ska träna, dock sover jag bort halva dagen och sitter sen med bomb huvudvärk det är ju mindre kul! jag tänkte baka kladdis och chockladbollar idag, det hinner jag innan träningen, idag börjar jag inte förens 7. Sen innan kl 3 ska jag hellst vait ner om stan och göra ett par ärenden åt min mamma för hon hinner inte när hon jobbar som hon gör! Hörs lite senare..

xo, M





H* skriver:

- cosmopolitan <3

2008-09-30 Kl: 23:20:39
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0