Tisdag

Godmiddag på er! Allt fint denna dag? Själv sitter jag i sängen, har nyss ätit frukost med syrran som inte börjar jobba förens 3 idag. Idag är jag uppe tidigare än vad jag brukar, jag satte faktiskt klockan på 10 idag och log lite kvar i sängen och kollade på tv, smallville var det som gick på tvn. Trots att jag inte somnade förens 2 i natt så är jag relativt pigg! Jag låg och snackade med Cici i timmar i gårkväll/natt om allt mellan himmel och jord. Cici kommer föresten på fredag och stannar tills söndag, det blir en liten mini weekend för henne här och vi ska försöka hitta på så mycket som möjligt. På fredag ska vi en tur till Malmö direkt när hon kommit för en shopping tur sen på lördag är det party hos André!
Idag ska jag träna på kvällen men nu innan ska jag bege mig till stan eller väla och köpa en bok som man kan sätta in bilder och text i, tänkte nämligen göra en scrapbook med alla mina TH äventyr och spara den som minne.. Jag skulle göra en sån scrapbook om studenten och så förra året men har inte hunnit med det än, får göra  en sån också sen blir det antagligen en om USA året.. Det är ju hur kul som helst att ha olika scrapbooks fyllda med massor av fina minnen!

xo, M

HeiligSein skriver:

va kul med massa scrap böcker, det har jag själv, men från när min klass var i Hästveda på ett läger. :)

2008-09-16 Kl: 17:51:07
URL: http://xheiligsein.devote.se/
sara skriver:

Vad roligt med en sån bok :)



ha en bra kväll

2008-09-16 Kl: 18:48:01
URL: http://missarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0