Tävling!

Här är pumpsen i leopard imitation som jag lottar ut pga. att dom är för små, dom är oanvända men provade ett par gånger innomhus.. Det är storlek 36 och köpta på ett köpcenter utomlands. Det står under skon att det är läder på insidan av skon.. Pumpsen mäter 8 cm klack utan platå, vilket gör att dom är behagliga att gå i eftersom dom inte är så höga. Bak vid hälen är där även en liten guldkant.
i får gärna kommentera inlägget men dom kommetarerna räknar jag inte med!!

Det ni behöver göra är att skicka ett mail till mig till: [email protected] Och berätta vad ni tänker ha för outfit till pumpsen och en kort förklaring till varför just du ska få dom, du som får ett svar tillbaka av mig, grattis pumpsen är dina. Då ber jag om din adress så pumpsen kan skickas. Frakten för pumpsen kommer vinnaren få stå för, vilket rör sig om ca. 50:- och när pengarna är insatta på mitt konto skickar jag pumpsen.

Tävlingen pågår fram till fredag kl 15.00, då jag mailar en vinnare!

Lycka till!

JENNY skriver:

Nej vad synd att det är storlek 36 på dom :( Jag har tyvärr 38 men dom var GRYMT snygga!

2008-09-03 Kl: 16:10:45
URL: http://jeniis.blogg.se/
isabelle skriver:

synd då att jag har 38 i st ;/ fan!

2008-09-03 Kl: 16:31:41
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Stephany skriver:

skit snygga.. men har 36 - 37 så vet inte om dom hade passat :/

2008-09-03 Kl: 22:53:48
URL: http://steephs.blogg.se/
isabell skriver:

Dom var inte fula hurru : ) Jag har ju st 36 åallt, wohh :)

2008-10-10 Kl: 15:45:15
Isabell skriver:

Vilka fina! Jag har storlek 36 :)

2008-10-10 Kl: 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0