Stressigt!

Just nu sitter jag och håller på att beställa foton från extra film, är inte riktigt klar än och det har ändå tagit i princip hela dagen, jag som skulle hinna med ut en sväng på väla eller i stan men icke, det får jag ta i morgon. Nu ska jag ta på mig och köra till dansen, det börjar kl 7 och jag är inte ens halvfärdig.. Måste skynda mig! Jag har suttit och snackat med Sora som är i Boston och jobbar som Au Pair just nu, vi snackade i två timmar, sjukt billigt ringer hon för..
Förlåt hör ni men jag måste rusa, hörs lite senare igen!

Puss på er, M

ilda skriver:

Hejsan såg att du skulle åkatill Usa och jobbasomAu-pair =)

Jag vill nämligen oxå göra det, så jag undrar hur du gick till väga med att hitta jobbet?

Kram

2008-09-16 Kl: 18:23:56
URL: http://didica.blogg.se/
Caroline skriver:

tack gumman , så söt du är:D blir så glad när du skriver så.<33 kärlek till dig!

2008-09-16 Kl: 19:24:04
URL: http://caroliiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0