På stan

Justs nu sitter jag hos tatueraren och väntar på att få beställa tid, S har åkt  redan för hon skulle jobba så jag tar bussen hem sen, det var vääääldigt länge sen jag tog bussen hem.. Oh som vanligt har jag lite battteri på min laptop och den dör väl när som. Skulle bara säga att jag drar en vinnare in två timmar, vem som vinner pumpsen så ni har två timmar kvar på er att maila mig ni som vill vinna pumpsen, maila till min bloggmail på: [email protected]
Nu har jag listat ut vad jag ska ha på mig ikväll, slänger upp bild på det sen och jag lovar att se till att fota en del ikväll också! :)

Hörs snart igen sötnosar! /M

tess skriver:

ska du tatuera dig igen ?

2008-09-05 Kl: 15:19:34
URL: http://tiirajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0