Onsdag

TRÖTT! Jag är så sinnes sjukt trött, riktigt tvingade mig upp i morse men gick och la mig igen efter att jag fått i mig en bulle till frukost. Har legat hela morgonen och kollat på först Oprah sen Rachel Ray älskar båda programen, speciellt mysigt att dom visas på "morgonen" så man kan ligga och dra sig lite extra.. (Då man har en anledning att ligga kvar i sängen).

 Jag tänkte börja med att svara på en fråga som en tjej som heter Lisa ställde om dans, hon frågade hur man ska våga ta ut sina rörelser och inte hålla igen när man dansar och mitt svar är att du är på förmodligen på danslektionen för att lära dig och det innebär att kroppen kanske inte gjort vissa rörelser förut, det du måste göra är att lära dig acceptera sin kropps rörelser och släppa loss, jag var precis sådan själv innan, jag vågade inte ta ut rörelserna för det kanske såg dumt eller konstigt ut men ärligt talat ser det värre ut om man inte försöker eller håller igen. Så mitt tips är att va med och va focuserad hela tiden och gör stegen fullt ut även om det känns konstigt för du kommer lära dig, det var så jag lärde mig att släppa loss och inte hålla inne rörelserna för så du skriver att när du kör på hemma framför spegeln ser det bra ut och du kan, precis så ska du dansa i danssalen också.. Har du någonsin hört uttrycket "Dansa som om ingen ser på"? Det är precis det du ska göra, du ska dansa som om ingen ser på, dansa som om bara du är i rummet! Lycka till och håll glöden uppe!

Jag vill också ge en extra hyllning till min mamma som fick jobbet i Malmö där hon var på intervju! Jag är inte riktigt insatt i vad exakt det är hon jobbar med men grattis till mom, det är du värd! ♥ 
Idag är det dans igen, halv 7 är det street sen direkt efter är det Showjazz där vi dansar till brittan om jag inte sagt det redan kanske?! På streeten dansar vi till "elevator" med Flo Rida.. Vi kör en riktigt grym dans till den låten, utnyttjar verkligen varje beat och ända från början, you go Jessica! Jag ska be henne filma oss en gång i slutet av terminen innan jag åker till USA så lägger jag upp det här sen, men det blir inte förens i slutet på november någon gång.
Idag måste jag bege mig till väla och köpa en satans bok till mina bilder och text som jag ska göra om mina TH resor, jag skicade in text jag ville få utskriver till där ni vet mina tröjor trycktes bla den som jag och Kenza hade när vi flög till Kanada och den dortmund hooden med dragkedja och silvertext, dom gör vanlig klistermärkestext också eller vad man ska säga som man kan ha till sånt, egentligen är det till dekor på bla bilar och så.. Jag har faktiskt en sån dekor på min dörr hos mamma där det står "Mirre" ;p..

xo, M

Sexy, sour and sweet
and it keeps gettin' better

Anonym skriver:

vad heter företaget som trycker?

jag är nämligen i akut behov av ett tryckeri, eller iallafall några som kan trycka text! skulle vara jätteschysst om du svarar :)

2008-09-17 Kl: 18:38:23
Kajsa skriver:

Vart beställde ni era tröjor ifrån? Jag och en kompis tryckte upp tröjor på ett ställe men det ar ju alltid bra med alternativ =D Ha det så kul på dansen nu! :D

2008-09-17 Kl: 20:26:41
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0