Onsdag!

NU är jag vaken, men mitt huvud gör fortfarande ont.. Oh förlåt anonyma person som kommenterade jag glömde skriva att jag alltid har migrän.. Ni visste väl att det är en kronisk sjukdom som upkommer lite när den vill? Tänkte inte på att skriva de, haha! Tror dom flesta vet de hörru! Jag har precis ätit frukost och kollat just nu på disney channel som vanligt, syrran ska snart iväg till jobbet och jag tänkte köra samtidigt till väla och köpa panodil till huvudet så det släpper lite för stunden för jag vill verkligen dansa ikväll..
Jag hämtade ju bilderna igår, dom var jätte fina, blev verkligen supernöjd och dom små 10x13 bilderna beskar dom inte så som jag trodde så att halva bilden skulle vara borta, dom satte istället en vit kant där att fylla ut bilden, tyckte jag var mycket smart, då skär jag bara av det sen för jag vill ändå inte ha alla bilderna lika stora..
Gud jag började skriva detta inlägget för en halvtimme sen :p

Puss!

XaNiNHaHh* skriver:

Ow, I hope too =D

but I think I don't have chance =/ I'm very "removed" from the first 100

anyway, good luck =D

Kiss*

2008-09-24 Kl: 13:29:17
URL: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/
XaNiNHaHh* skriver:

xD yeah I do that. in the beginning I was in 60% but then I fall to 32% -.-

yes I have. I add you. thanks ^^

Kiss*

2008-09-24 Kl: 14:17:07
URL: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0