Onsdag

Godmorgon! Ja jag menar allvar, haha jag vaknade för en stund sen, har bara hunnit med frukost och pratat i telefon med Cici. Så skönt att sova hela dagen, inte ofta jag sover bort en hel dag så. Oh, nu ringde Sora också, kul att prata med henne lite om USA och hur hon har det. Tänkte svara på en av era frågor, Natalie är Bill's make up artist men även resten av killarnas.. Idag ska jag nog ta det lugnt bara, ska träna ikväll om jag orkar. Jag är nämligen bomb förkyld men jag ska försöka gå dit iallafall annars missar jag dansstegen och det är så svårt att snappa upp om man missar en gång.. Nu ska jag städa mitt rum lite och packa upp min väska.. Hörs snart igen!

xo, M

Ich skriver:

Krya på dej hoppas du blir bättre och orkar träna idag. :>

2008-09-10 Kl: 15:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0