Mot sthlm

Hej mina vänner!
Nu ska vi alldeles strax köra till maxi sen till stan, först inhandla lite gott till bussresan som varar i 7 timmar.. I morse var jag riktigt trött, höll faktiskt på att somna om, haha! Lyckat.. Jag har med min böcker och lite så också så jag inte ska bli allt för uttråkad, även tidningar och ett skrivblock. Det känns som om jag har packat med mig för en veckas resa men det har ag inte, de e bara för min väska är lite större, jag ville inte ha en bag eller massor av handväskor så jag tog en liten resväska istället.. Nu måste jag packa ner datorn så hörs vi på bussen senare..

puss, M


Jag lever i princip på denna frukosten, inte bara till frukost utan middag och kvällsmat också, haha. Flingor med mjölk, banan och jordgubbar med flytande honung över.. Säger bara MUMS! Inte värt att missa alls..

Hanna skriver:

Är beroende av honung nu xD har skit ont i halsen -.-

2008-09-07 Kl: 14:40:50
URL: http://youneedtobenicer.blogg.se/
sopp skriver:

Jag läste att du ska flytta till usa. jag har bott i usa så du ska få lite tips på affärer :P www.wetseal.com , www.forever21.com payless shoes, Macy´s :)

2008-09-07 Kl: 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0