Mot dansen

Ska snart iväg till dansen, måste först äta något har inte käkat sen frukost! jag gjorde precis muffins som blir min kvällsfika.. Känns som om jag snart kommer bli en muffins om man nu "är vad man äter"! haha.. Va snällt att så många röstar på mig i tävlingen om att vinna vip biljetter och träffa xtina! Den andra tävlingen ska man skicka in en video hälsning, varför man är ett så stort musikfan så svårt, har någon något tips på vad för skoj man kan göra? Jag tänkte visa mitt rum med mina posters (inte för att jag har så många) men dom som finns där och mina autografer av TH och berätta om konserterna men dom måste ju nappa på just mig så vad fasen man nu ska göra måste jag lista ut innan den 3 october då drar dom 100 vinnare antagligen.. Wish me luck (!!)
Nu har min dröm lagt sig lite, känns fortfarande som om det har hänt.. Helt sjukt är det! Men jag har pratat med henne idag.. Usch! Hemska drömmar att dom kan påverka en så sjukt mycket..


Mamma: "Vill du ha ketchup eller rödbetor till maten?"
Jag: "Både och!" (ja, det är väl inget konstigt när man ska äta pyttipanna?)
Mamma: "Jaha.. erhm, okej" (skeptisk)


xo, M ♥

Anonym skriver:

Kan du skicka en länk till den andra tävlingen, vill läsa om den :)?

2008-09-30 Kl: 19:25:56
Mikaela skriver:

Hej. Kul att du gillar min blogg :) Jag bor faktiskt ocksa i Virginia, men det tar 5 min med bil till DC sa jag kallar det DC istallet. Inte manga i Sverige som vet vart Arlington ligger liksom :P Ar det Arlington du ska till ocksa kanske?

Ska du aka med Cultural Care?

2008-09-30 Kl: 19:56:31
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0