(mobilbloggar) Hej från dansen!

MMS
Jag som inte skulle egentligen men kunde inte låta bli alls, haha och om man är sjuk ska man skita i att komma hit över huvud taget för man kan inte säga ''jag markerar bara'' för man tar lik förbannat i ändå, så nu på jazzens uppvärmning kan jag inte vara med. Detta var inte alls bra, hoppas att jag inte är sämre i morgon. Street är ju så kul så jag kunde inte bara sitta och titta, för jag kan verkligen inte markera då blir jag bara så sur sen när jag inte kan det nästa gång, haha. Jag tänkte stanna här på jazzen tills själva dansen, den jag vara med på. Oh nu är det teknik, ska vara med på det också. Hörs när jag kommer hem igen! Puss! Mirre

sanna skriver:

Åh, jag älskar folk som kan dansa, det är så sjukt fascinerande!



Just nu har jag en jättespännande tävling på min blogg, där man kan vinna vad man vill, i princip. Kolla in den på http://www.sannasrum.devote.se/blogs/625964/vinn-en-hemlighet.htm

2008-09-24 Kl: 20:16:18
URL: http://sannasrum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0