Måndag

Godmiddag allihopa! Mår ni bra idag? Själv mår jag bra, nästan frisk nu så jag ska till träningen ikväll.. Härligt att vakna upp, sätta sig vid datorn och kolla sin mail så ser man att man fått mail från värdfamiljen i WA som jag sak till i december, fick massor av bilder från deras Europa trip nu i augusti, dom har varit verkligen överrallt; Swiss Alps, Vienna, Prague, Salzburg, Warsaw, Krakow, Auschwitz, Budapest, kryssning från Venice till Athens via Olympic site, Mykonos, Yalta, Odessa, och Istanbul.. Gud hur hann dom med allt? Fina bilder var det jag fick iallfall och dom såg ut att ha det väldigt trevligt, jag längtar ännu mer att komma dit nu!
Nu kom min pappa hem och vi ska snart ner mot stan, jag måste köpa ett knäskydd för mitt knä, har fortfarande skadan sen SM i juni, det är nästan värre nu så att jag måste verkligen få det fixat tills jag åker, så jag ska gå till en ortoped och se vad fasen det är för fel på knäet..
Igår kollade jag på Bullshit! på 6an, intressant faktiskt dom pratade om olika metoder som kunde eller inte kunde bota sjukdomar men jag kollade inte på hela, somnade rätt snabbt för klockan var ändå rätt mycket..
Nu ska jag gå och ta på mig för pappa  tjatar att vi ska iväg..

xo, M

Stina skriver:

Vet ju att du gillar Christina A. Såg denna filmsnutt och tänkte du ville se om du inte redan gjort det: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article3281418.ab

2008-09-15 Kl: 14:52:25
URL: http://staiina.blogg.se/
V skriver:

Tänkte tipsa dig om en bok (den finns som film också om du föredrar det). "En nannys dagbok" heter den. Vore kanske kul att läsa nu när du ska iväg till USA som au pair. =)

2008-09-15 Kl: 16:23:11
HeiligSein skriver:

ha det så kul med din pappa. :)

2008-09-15 Kl: 18:20:20
URL: http://xheiligsein.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0