Lördag

Godmorgon babes! Läget med er?
Jag och Cici vaknade nyss, vi tänkte att vi går upp lite tidigare så hinner vi med mycket idag, vi tänkte åka till väla och kolla lite där innan vi börjar göra oss i odrning inför ikväll då vi ska till André som fyller år! Igår när vi kom hem från malmö kollade vi på "Material girls" med systrarna Duff, den är så rolig och det är kul att dom spelar riktigt blåsta.. Haha! Sorry för min dåliga uppdatering igår, men just nu har jag inte tillgång till min laptop utan sitter på min dator hos min pappa och den är extremt seg, hoppas att inägget kommer upp haha! Oh, Cici är friskare som tur är så nu kan vi dra ut ikväll om det blir utgång efter hans party.. Vi får väl se hur vi gör!
Nu ska vi upp och iväg till Ica, handla lite god frukost där. Jag blev så sugen på mannafrutti så jag köper nog det! Vi fotade lite igår som jag lägger upp senare idag och även TH utlottningen eftersom jag inte hann med att göra det i går som jag lovade, så det blir idag istället.. :)


xo, M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0