Lördag!

Ska alldeles strax iväg till stan och fixa mina naglar, jag slet av alla för några dagar sen för nån hade trillat av, man kan ju inte gå med 8 långa och 2 korta, haha! Jag drog nyss en vinnare i TH tävlingen vinnaren blev Iza! Du har fått ett mail av mig. Jag ska ta tåget idag till Malmö som går vi fyra tiden så det blir hem snabbt efter jag fixat naglarna och packa kläder sen iväg, jag vet dock fortfarande inte vad jag ska ha på mig och dresscode är "Glamour" Vetifan vad jag ska ha på mig.. Får väl rota fram något.. Jag och Tessa ska gå lite istan först i Malmö innan vi åker hem till henne för att fixa oss inför kvällen, vi ska se om vi hittar något annars får jag ta vad jag har med mig.
"Ego boost" diggar jag, produkten från Bed Head TIGI. Den ger håret glans och det blir mjukt. Du ska ta det i handdukstorkat hår, konsistensen är som balsam ungefär men ta inte för mycket då kan det lätt bli en "smutsig" syn på håret och speciellt om tar det omkring hårbotten, ta med måtta och fördela det jämnt. Jag gillade produkten och den är värd pengarna. Självklart finns det billigare liknande produkter men man får mycket fö pengarna tycker jag eftersom man inte behöver "överdriva" doseringen per gång..
Ni Helsingborgare, hörde ni att det var ett knivmord på Söder i gårkväll? En man i 30 års åldern blev knivskuren vid nio tiden på kvällen och fördes till sjukhuset men avled av dom svåra skadorna kort efter. Vittnen såg en ung man springa från platsen. Han blev knivskuren i halsen och buken. Fy så hemskt! man vågar snart inte gå ut.
Nej, nu måste jag kila ner i stan.. Ska vara på salongen klockan ett.
Jag är med i en rolig tävling också, berättar mer om det sen när mitt bidrag blivit bekräftat, hoppas ni röstar på mig sen!

xo, M

Katta skriver:

fan da, jag vann ej :-(

men men GRATTIS till IZA :D:D:D:D:D

2008-09-27 Kl: 21:41:18
URL: http://kth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0