Lördag

Inte nog med att man sovit gott (bortsett från en äcklig mardröm jag hade i morse) så laddar jag just nu Pinks nya album "Funhouse" och Christinas nya låt "Keeps gettin' better" är suuuuper, har den på repet hela tiden.. Lyssna på den här! Gillar beatet precid vid 2.00, så jäkla härligt! Oh vad jag älskar att Christina jobbar med Linda Perry, det blir en härlig blandning!
På tjejmiddagen igår blev vi bjudna på god mat och trevliga människor, TACK Gajic för igår. En härlig kväll! Ingen av oss orkade dra ut till något ställe senare efter middagen utan vi stannade länge och sjöng singstar, dansade och skrattade. Idag tänkte vi dra ut istället, om Gajic nu kan hon får sin katt idag och hennes pojkvän Daniel ska jobba ikväll så de blir att hon är hemma med katten om den inte reder sig själv, då ska vi ut.. Johanna hänger kanske på också, ja vi får se helt enkelt. Tog TVÅ bilder från i går, ja tyvärr blev det bara två, haha! Glömde bort min kamera helt, men dom bilderna lägger jag upp sen.

I morgon åker jag till Sthlm för en snabb visit, ska fixa mitt visum till Au Pair i USA 13 månader. Sen är det bara min läkare som ska fylla i ett paper och jag ska ta TBC test sen är allt klart för avresa! Som jag längtar, är jätte nervös över allt men det går säkert bra. I allafall så i morgon åker jag vid 11 tiden, buss tyvärr men både tåg och flyg var riktigt dyrt just i morgon, tråkigt nog så. Så jag får sitta på en äcklig buss i 7 timmar, men jag har imn laptop med mig, tror inte där är uttag till laddaren bara så jag får spara batteri och sen har jag min bok jag läser just nu som jag tänkte läsa ut. Man får försöka sova kanske också så tiden går. hem åker jag flyg, på tisdag kväll. I morgon möter Kenza upp mig på stationen så sover jag hos henne söndag till måndag och då ska vi kolla på VMA!! Glöm inte att rösta nu, ni röstar väl?! På måndag till tisdag sover jag hos Paula. sen på tisdag är det jag ska fixa visumet, någon som bor i sthlm som vill göra en liten vägbeskrivning till amerikanska ambassaden? Det ända jag vet är att den ligger på Djurgården och att man tar buss 69 dit.. Haha!
För övrigt så vill jag prata med Nella, har inte hört hur det gick för henne i tävlingen. Ni vet hon som tävlar om att få träffa Tokio Hotel någon stans i världen (valfri plats). Pratade med henne senast i går men då hade hon inte fått reda på någonting än..
Wish her the very best, good luck!

xo, /M

Här är en Auktion på http://babbidesign.blogg.se
Du som vill ha blogglayouten kommenterar i ett inlägg ett pris du är villig att lägga för Layouten!
Hon är grym, så tveka inte! Besök Babbi (hon har även gjort design till mig en gång)


Bea skriver:

Hejsan! jag skulle bara säga att VMA galan är i natt klockan 02.00!

2008-09-06 Kl: 15:40:12
URL: http://xbebbs.blogg.se/
Anonym skriver:

Oj ska du va i usa så länge.. Är du inte rädd för orkansäsongen? den är ju en gång om året och flera gånger på en månad.. :/ jag hade aldrig vågat kram

2008-09-07 Kl: 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0