Hos Sophie

Godkväll alla glada! Nu sitter vi hos Sophie, tidigare ikväll dansade vi hos Jessica.. S ville prova på dansen idag så hon hängde med mig.. Efter dansen åkte vi hem till mig så tog jag en snabb dusch och nu är vi här, vi stack innom Hemmakväll och hyrde "Fools gold" där Kate Hudson spelar med Matthew McConaughey. Jag sover här ikväll, sen i morgon bitti ska S till tandläkaren så jag hänger med då sen blir det en runda på stan igen.
I morgon kväll blir det party (och fortfarande utan alkohol) ja tro inte att jag börjat dricka sprit igen! :p

Godnatt på er, ni är bästbästbäst!! /MIRRE

TOWE skriver:

Ååh den filmen vill jag se! Godnatt på dig också :)

2008-09-04 Kl: 22:22:07
URL: http://misstii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0