Hemma från träningen!

Nu sitter jag här, kom nyss hem från träningen, var och handlade med mamsen också lite på maxi först innan vi körde hem. Idag gick dansen bra men det är sjukt jobbigt när man har kort stubin och vill att att ska sitta perfekt.. Fyfan det är inte lätt att vara perfektionist inom dans.. Man blir tokig!
jag köpte lite god mat som jag ska laga till nu, inget avancerat som tur är då hade jag inte fått mat förens 12 inatt.. Det blir bara sånna pasta med fyllning i så tog jag med pesto och ricotta, I guess! Mitt TBC gick bra idag, dom sticker i vänstra underarmen på översidan med en kanyl sen sprutar in en vätska så ska jag tillbaka på torsdag och se om det blivit en liten bula som skulle vara hård, då har jag TBC i kroppen och då blir det inte kul, men det är väldigt ovanligt att ha det så hoppas man har tur. Jag fick mina bilder som jag beställde förra veckan, dom däe 144 st som jag ska ha till min bok med alla mina TH resor, ska hämta dom i morgon hoppas dom är bättre till skillnad från dom andra förstoringarna jag beställde där dom hade kapat halva huvet på Bill på några bilder så jag ringde och klagade idag och dom sa att jag skulle ladda hem ett program från deras sida där man kan beskära bilderna själv i rätt format så händer det inte så igen.. Så nu får jag det gratis tom. :p
Nu måste jag gå och fixa min mat, trevlig kväll!

xo, M

Anonym skriver:

Mirre, att få den där bulan är bra, då är du redan skyddad mot TBC, annars så kommer du få sprutan vilket är lite klydd med. det blir en röd bula där de sprutat in TBC sprutan o du får det vackra ärret.. har för mig att man inte fick bada, alltså på badhus eller så på ett litet tag..

har man ätit jord som liten kan du vara automatiskt immun..hihi...

om jag nu tolkat ditt inlägg rätt=)

2008-09-22 Kl: 21:42:20
Anonym skriver:

Hallå Miir! :)

Hoppas allt är bra!

Du hjälpte mig förut att designa min blogg! Kommer du ihåg :)?

Tänkte kolla om du har lust/ork att hjälpa mig igen? Lite finjusteringar bara. För jag är grymt IQfiskmås när det gäller dedär, hajar verkligen INGENTING! :P

Kramar

2008-09-22 Kl: 22:26:51
URL: http://mimminordand.blogg.se/
HeiligSein skriver:

Trevlig kväll sötaste Mirre. <3

2008-09-22 Kl: 22:36:01
URL: http://xheiligsein.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0