Guten Morgen!

Allt bra med er idag? Själv mår jag bra, det verkar som om Cici inte lyckats smitta mig (än?) Jag vill icke bli sjuk igen mitt imunförsvar är kanske något starkare nu när jag nyss varit sjuk också så hennes basilusker inte angrep mig..  Igårkväll efter andra avenyn kollade jag och syrran på disney channel och jag tänkte ladda ner serier där ifrån: Zack & Cody och Hannah Montana.. Dom är riktigt roliga att kolla på!
Idag ska jag ner och ta TBC test på sjukhuset.. Usch hoppas det går bra! Jag och Cici pratade lite igår om hur det blir nästa gång jag hälsar på henne, vi ska vara i Jönköping då! Ska bli så kul. Idag blir det även dans hos Jessica, som vanligt och det är Balett och Street... Glöm inte att vara med i tävlingen om att vinna bilderna på Gustav och Georg!
Vädret idag kan suga, finns det något tråkigare än höst? Jag tycker faktiskt att vintern är bättre än hösten, det är bara grått och ruggigt.

Bis dann! Tschüs, M ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0