Guten Morgen!

Är ni pigga och vakna idag? Själv ställde jag klockan på 10 för att jag inte skulle sova allt för länge.. Vaknade av ett sms från Cici sen somnade jag om så jag vaknade inte förens kvart över 10. Oh, vet ni? Jag hade världens BÄSTA dröm i natt, jag drömde att jag var med Bill och allt var sjukt verkligt, ni vet att om man drömmer om någon så är det inte riktigt den personen.. Förstår ni? Men det var Bill, sjukt härlig dröm.. Vi var hos deras mamma i Loitche,  resten sparar jag för mig själv!  Haha..
Idag ska jag träffa Carlsson i stan för en fika sen jag ska till sjukhuset igen och kolla mitt TBC test, men där finns inget!! Vad händer då? får jag vaccinet, det kasnke inte finns mer? Usch nu blev jag orolig! Hörde från någon att om man inte får någon "bula" så har man själva TBC i kroppen. I hope not, får se hur det blir på sjukhuset om man får vaccinet eller inte. Men dom slutade med vaccinet -75 så jag förstår inte hur allt hänger ihop riktigt.. Haaa! Vi får väl se.
Jag pratade med Sora igår i cam och mic, så roligt nu när hon fått sin nya dator så man kan prata samtidigt som man ser varandra, hon visade sitt rum och lite i huset också, där är verkligen jätte fint där hon bor! Och jag säger det igen: Jag längtar!

Bis dann!
xo, M


Världens bästa pappa ♥

Pauliina skriver:

ja du kommer få vaccinet om där ente visas nått märke på din arm. fast det gör inte ont^^

2008-09-25 Kl: 12:57:16
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Emilia skriver:

Gud vad coolt, jag drömde också om min favorit artist, haha soulmates eller vad, nä ba skoja hihi, var lite lustigt bara! =D <3

2008-09-25 Kl: 13:09:13
URL: http://emszans.blogg.se/
SORA skriver:

Jaa verkligen jättekul! Så man kan se varnadra och prata samtidigt! hih (L)

2008-09-25 Kl: 14:33:49
URL: http://sorax.blogg.se/
Malin skriver:

ohh, har också drömt om honom x)

det var nån speciell koncert och jag fick blommor av han ^^ <3

2008-09-25 Kl: 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0