Fullt ööööös!

Oooooh, vad jag älskar Jessicas jävla danser, fan fan fan! Så underbart.. Kan inte vänta till onsdag då det är dans igen.. Man mår bra av att dansa för henne, jag älskar hennes stil! Först dansade vi balett mest basic men sen några övningar jag inte gjort innan (olika från dansskola till dansskola) Innan gick jag ju hos Rebecka på Danshuset. Sen dansare vi street, oh så kul!! Svårt men kul som bara den, vi kör en uppvärmningsdans, sen en konditionsdans sen en dans på slutet så totalt 3 danser, inte lätt att hålla i huvudet, haha!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, väntar på att mamma ska bli klar sen ska vi sätta oss framför min dator och kolla LOST :) Har laddar ner lite från 4an nu så hoppas dom är bra kvalité men det tror jag.. I morgon ska jag umgås med Natali, hon är ledig så vi får se vad vi hittar på..
Och vet ni vad? Christina Aguilera ska uppträda på VMA, ska bli underbart att se henne! Sen kommer hennes nya "greatest hits" album släppas i November, dock i Japan men hoppas de finns att ladda ner så länge!

Godnatt på er finisar, ni är bäst! /MIRRE


LITTLE MISS LOUISE skriver:

Oj du var snabb med att svara :O , ja juste nu kommer jag ihåg. Gud va intressant, hoppas du hamnar i en bra familj!

2008-09-01 Kl: 21:34:44
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Alex skriver:

Bloggen handlar för tillfället mestadels om vad jag gör här som au pair så det är bara att läsa :)

Hoppas du får ett fantastiskt år, ta ingen skit (vilket många au pairer tvingas göra från sina värdföräldrar), det är det enda tipset jag tänker ge.

Ska för övrigt till DC i december.

2008-09-02 Kl: 01:44:04
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0