Fredag

Guten Morgen!
Pigg och vaken idag ser ni.. Jag ska nämligen köra syrran till stan för hon ska till Västerås över helgen och umgås med vänner. Så åker vi lite tidigare för frukost på Espresso house som är nyöppnat (en till) på centralen så nu har vi tre olika att välja mellan!
Det var för ett bra tag sen nu som jag blev tillfrågad att gå på en bloggfest i Malmö, tänkte först att jag inte ville men nu blir det av och den är i morgon, jag trodde aldrig att jag skulle gå på någon bloggfest dock. Men jag ska dit med en tjej som heter Therese, jag åker till henne på lördag (i morgon) vid ca 4 tiden så jag är där vid 5 sen ska vi hem till henne och fixa oss där sen iväg, efter blogg festen blir det utgång antagligen så sover jag över hos henne sen åker jag hem på söndag!
Idag blir det att ta lugnt jag har inget planerat och vi får helt enkelt se vad som händer.. Hörs om ett tag igen, vi ska köra nu!

xo, M

Zac ffs (!!)

Joana Filipa skriver:

Zac is extremely beautiful! For today I don't have any plan, maybe a party if one of my sweet friend decided it. Kiss

2008-09-26 Kl: 13:27:07
URL: http://ju-filipa.blogspot.com
Mimi skriver:

Zac is hawt.

2008-09-26 Kl: 13:46:00
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Angelica skriver:

han är så SNYGG!! :)

2008-09-26 Kl: 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0