Fredag

Jag har knappt sovit inatt, så nu är jag sjukt seg och orkar ingenting.. Jag har nyss fått i mig lite frukost, två underderlar av ostfrallor med makrill på, extremt gott! Nu spelar Metallica top 10 på MTV, dom är grymma faktiskt man glömmer bort dom ibland, deras musik är bra. Jag somnade inte förens vid 3 halv 4 i natt och vaknade igen vid halv 7 då jag fick ett sms av Cici där hon skrev att hon inte kunde komma för hon var jätte dålig och hade ont i halsen, men så sa jag att det blir alltid bättre senare för på mornarna är det värst om man är sjuk och då ringde hon nån timme senare, vid 9 och sa att hon hade varit hos läkaren så hon kommer, det var bara ett virum och inte halsfluss som vi trodde.. Skönt!
Jag var aldrig iväg igår med Stoffe, när jag kom hem blev jag så trött att jag inte orkade köra iväg igen så de blidde inget där inte.. Istället fastnade jag vid datorn som vanligt och gjorde inte ett skit. Föresten, sa jag att jag bytte till Audin igen? Men icke den blev inlämnad i morse på verkstaden som pappa har här ett par hundra meter bort, växelspaken krånglade ju sist, då någonting under som hade hoppat av, så fick vi vänta på en ny som skickades från Tyskland och den nya sattes på i går men det visade sig att den skulle göra lika dant om ett litet tag för det var ett produktionsfel på varan så nu får jag köra lite till med min mini!
Nu ska jag ta och fixa till mig lite, fan jag känner mig sjuk igen! Helt "varm" i halsen ni vet när man börjar få lite halsont! Sug.. Aja, hörs lite senare! Vi ska ju till Malmö idag :)

Puss, M

Joana Filipa skriver:

"Hurt" videoclip, I tried put it in my blog, but I have to request the code, but they don't send it yet..

2008-09-19 Kl: 15:19:24
URL: http://ju-filipa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0