Fredag

härliga, mysiga fredag! Dock är man sjuk och sååå tråkigt är det. Jag som ville ut och röja på stan idag.. Haha, nej men göra något kul idag iallafall, får se om jag mår bättre fram emot kvällen. Igår pratade jag med Cici i telefon och vi diskuterade fram och tillbaka hurvida vi ska ses, det var alldeles för länge sen vi sågs så det blir kanske till nästa helg hon kommer hit eller jag till henne.. Snart tänkte jag hoppa i sängen och kolla på "Wanted" som jag laddade ner igår, jag laddade även "The notebook" och några avsnitt från "Lost", så jag har mycket att roa mig med idag. 
Igår hämtade jag ut mitt visum på posten, ÄNTLIGEN är allt färdigt.. Eller ja nästan, jag ska inte hoppa och skrika än jag har mina sjukpapperkvar och TBC test men jag har bokat tid för testet och det kostar ingenting, sen ska jag bara till min läkare som har mina papper jag ska skicka in till kontoret i England innan jag åker. Jag har inte hunnit tänka riktigt på det än att jag verkligen ska åka, dom känslorna har inte kommit fram än. Antaligen för att jag har så jäkla mycket annat att tänka på som händer innan jag åker. Jag måste gå på avslappning och rensa ut alla mina tankar tror jag.

xo, M

HAHA! Ni som hörde P3 nyss, så var det mig "Mirre" som pratade om, jag Flippade aguileras nya låt på P3 och Johan Jacobsson som gästar i programet läste upp det jag hade skrivit på sidan :p  Så chockad jag blev, hade glömt nästan att jag skrev! 
 

Ich skriver:

Krya på dej sötaste Mirre. :*

2008-09-12 Kl: 14:34:56
Johanna skriver:

Tro mig, man fattar det inte försen det är där imorgon. Själv fattade jag det inte ens när jag satt i bilen på väg till flygplatsen. Det blev mer som en shock här borta. Men vet att du kommer få det toppen =)

2008-09-12 Kl: 17:55:19
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0