Fredag!

Godmorgon alla ni som är pigga och vakna! Mitt batteri i datorn är snart slut, tråkigt! Vi är nu påväg till tandläkaren, S ska bara göra en snabb koll sen ska vi vidare mot stan.. Ohhhhh fyfan vi körförbi värsta åkern, SOM DET STINKER i bilen plus att det va vägarbete precis så nu kommer vi komma försent också.. Filmen vi såg var jätte bra, äventyrlig film och skådisarna är skit bra, så varför skulle filmen inte vara bra!? Nu sitter vi hos tandläkaren min data dog, så halva inlägget försvann men jag är glad att det sparas i utkastet.
Fy som jag vill tillbaka till februari månad, första gången jag och Kenza såg TH live i Kanada.. Skulle göra mycket för att få den 10e och 11e februari nu! Den bästa känslan i mitt liv, första gången man såg dom live är och kommer alltid vara speciellt. Hoppas man får se dom lite med i USA sen när jag åker dit, dom kommer antagligen köra en Europa turné nu nästa år för dom har promotat och spelar flitigt nu i USA och känns som om dom inte kommer tillbaka på ett tag, men jag hoppas verkligen de!! För jag kommer ju inte kunna komma hem precis, om dom spelar i närheten av Sverige. Någon kommenterade och frågade om jag tröttnat på TH, svaret är: I helvete heller!! :D
Idag är det tjejmiddag och jag har nollkoll på vad jag ska ha på mig, det är inte bra för jag orkar verkligen inte stå och vela bland mina kläder.. Jag skulle hellre vilja ha något nytt tills ikväll men har inte hittat något, funderar på att ha på mig de svarta linnet från monki jag köpte eller mitt svarta fodral, we'll see! Nu kom hon igen, ja som sagt en snabb koll!

/M

André, jag och någon?
På Hampan

sara skriver:

Haha, det går inte att tröttna på dem :)

2008-09-05 Kl: 14:16:57
URL: http://missarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0