Film Abend mit mama!

Jag och mamma ska nu påbörja maten, det blir TACOS! Yumm.. Jag köpte mina efterlängtade fotoalbum nu som jag ska sätta in alla bilder i från TH resorna, hittade dom på Ö&B helt sjukt jag har verkligen letat överrallt så hittar jag dom där.. Haha! Jag köpte två till, lite mindre album som jag ska sätta in bilder i också, en med mig och Tirre lite blandat och dansen såklart sen det andra albumet med resor utomlands så som när jag och Kenza var på Kreta och när vi var i Thailand osv. Jag tänkte köta ett album till, eller ja jag ska köpa ett till så ska jag beställa hem bilder från studenten, Costa Brava och balen så blir det även ett album till där, det är så roligt med bilder så, känns som om det "trenden" har försvunnt lite med att framkalla till pappersbilder, det är tråkigt för jag tyckte det var så roligt, här hemma hos mamma har jag massor av album med gamla foton i.. Hihi! Förövrigt så vad jag med pappa och shoppade idag (produkterna och parfymen jag köpte) på Familia i Hyllinge, jätte mysigt att gå med bara pappa och ta det lugnt, han är underbar min pappa, bäst! han köpte föresten en ny mobil idag, en ericsson! Supersnygg design.. Sprillans ny, dom hade inte ens hunnit packa upp ett visnings ex. ;p
Nu ska jag ut och hjälpa mamma med maten, vi ska kolla en film senare också om det nu inte går något bra på tvn.. I morgon åker jag till Malmö och det ska bli jätte spännande! Hörs senare ikväll eller i morgon sötnosar! Edit: Oh, glöm inte kika in din epost i morgon du som var med och tävlade om dom officiella bilderna på Georg och Gustav, drar en vinnare i morgon! ;)

Guten Abend!
xo, M

Ich und Tirre 2007
JAG SAKNAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0