En lång lista!

Humör just nu: Tired as hell!
Är det nåt du absolut inte äter: Sparris
Kläder just nu: street myskläder
Musik just nu: Rammstein
Vad sa du senast: typ "Nej, jag orkar inte!" Mamma frågade om vi skulle ut och gå ;p
Hur många kuddar sover du med:  Bara en..
Favoritväder: Vårsolen är så härlig
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min bästa vän, lypsyl och musik
Spelar du nåt instrument: Nix
Morgon- eller nattmänniska:  Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: Det är många människor som är viktiga för mig, min familj och mina vänner slår allt.
Bästa film: "Return to paradise"
Tror på liv på andra planeter: Nja, kanske!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.. Det var faktiskt i Leonardo Dicaprio, haha!
Har du några homosexuella vänner: Yepp!
Bio eller promenad: Bio
Snarkar du? Nepp
Rädd för insekter? Beror på vilka insekter, typ spindlar är äckliga men myror bryr jag mig inte om.
Äckligaste insekten: Gråsugga skulle jag nog säga..
Bästa bok? "syskonkärlek"
Vad vill du jobba som? Dansare
Pizza eller hamburgare? Pizza
Gungar du på stolen? Inte längre..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja.. Möjligtvis!
Vad är du mest rädd för? Jag är väldigt rädd för att bli tvungen att åka ambulans
Är du rädd för blod? Nej
Gillar du att sjunga? Ja, men jag är tyvärr tondöv.
Brukar du sola? Har inte solat på väldigt länge om man räknar bort sommaren..
Vad gör du om du får hicka? Håller andan, det funkar jag lovar!
Röker du? Nepp!
Snusar du? nix

Leorg skriver:

Nu har jag lagt upp det på bloggen..

2008-10-19 Kl: 15:12:12
Anonym skriver:

syskonkärlek av Katarina...(nånting) va? ;p

2008-10-19 Kl: 20:34:38
Elin skriver:

Jag har precis läst syskonkärlek, jag läste ut den idag. Och det känndes typ som om man ville gråta hela den där sista biten när dom särade på Amanda och Ludvig. Åh, den är så bra!

2008-10-19 Kl: 21:06:27
Anna skriver:

syskonkärlek är sååå hemsk! de får inte leva med sin sanna kärlek!! :(

2008-10-21 Kl: 17:36:40
URL: http://aspelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0