Tidsfördriv!

Här är en lista som jag snodde av Kenza som antagligen 86483057 kommer ha på sin blogg så småning om! Alla svar är inte seriösa..


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Mjoo när där är något störande objekt där inne måste man ju..
Titta på dig själv i spegeln: Jaa
Gnälla: Ja, a
Skrika: Ja, det händer väl..
Sova: Alldeles för mycket men skönt är det.
Ha ångest: Jävligt mycket.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nepp, men är lite halvt beroende av nässpray
Vilja dö: Neeej
Drömma mardrömmar: Inte ofta, men drömt mardrömmar jag har gjort och hemskt är det.
Drömma sexdrömmar: Haha, jaa.. Självklart det händer rätt ofta
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, det sitter redan i blodet
Klä dig i svart: Absolut INTE har bara rosa kläder!
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka: Nej
Ha sex: Nytt ragg varje timme
Ljuga: Drar en vit lögn möjligtvis, men inte ljugit så..
Hata folk: Jaa, fast  man kan inte hata någon man inte känner men det finns personer jag tycker illa om
Lita på folk: Det är inte många jag litar på, men det finns folk jag litar på..

VEM:
Saknar du:
Tirre
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Tessa
Vill du slå: Många!! hemligt, haha!
Kysste dig sist:  gud, det var år och dar sen!
Vill du kittla: Bill
Kramade du sist: Någon vän jag träffade ute igår, tror det var Sophie
Vill du prata med: Jag skulle vilka prata med Xtina eller grabbarna i TH
Skrek du på sist: Min syster, 2 min sen.. För hon TOG mina heels!
Vill du vara som: Jordan Brattman, den du!!
Sårade dig sist: Jag själv.
Vill du bli galet full med: Lätt med Georg! Han är 110% ett riktigt vilddjur
Gjorde dig riktigt glad senast: Louice när vi hoppade i sängen hos Stoffe, haha!
Fick du sms från senast: Från Tom
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Bill Kaulitz for sure!

HAR DU:
För många vänner:
Jag är en ensamvarg
Förföljelsemani: Nej?
Tvångstankar: Ibland, lite skrock
Någon annan psykisk sjukdom: Jaa
Någon fysisk sjukdom: Jaa
Någon skada: Jaa, två träningsskador
Färgat håret: NIX! Aldrig
Brutit några ben: Neej..
Några piercings: Tungan, tutten, rock och tragus hade i näsan och naveln innan också..
Egen dator: Nej, jag sitter alltid på bibblan.. *lånekort*
Bra självförtroende: det går upp och ner..
Kysst någon: JA ffs!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Jaa, har jag säkert..
Varit kär: Jaa!
Dumpat någon: Ja, ett hjärta! 
Stulit någonting: Jaa.. Faktiskt, roliga tider!
Lämnat landet: Allt för ofta
Tuttat eld på nått: ja fan!
Gjort något olagligt: Allvarligt talat, så fort man går mot röd gubbe eller går över gatan utan övergångsställe/kör för fort, cyklar utan hjälm (men DEN är alltid på) så gör man något olagligt!

HUR:

Går du:  Med stil
Svarar du i telefonen: "Hallå"
Fördriver du tiden: Datorn, tv eller tränar
Mycket pengar har du: Inte ett rött öre, sen det där jävla lånekortet på bibblan
Tjänar du pengar: Jag har min stolpe här nere på gården..
Ofta diskar du: Diskar?
Ofta städar du: Aldrig
Många stör du dig på: Ett par
Ofta träffar du din familj: Everyday!

TROR DU:

Att du kommer bli något: Man kan ju alltid drömma/hoppas!
På gud: Han finns i mitt liv, så ja!
På rymdvarelser: Njaa, men E.T finns fan inte!
Att folk tycker om dig: Tessa svarar: "JA!"
På ett liv efter detta: Ja.. Det gör jag
Att fiskar kan tänka: Say what?
Att du kommer leva länge: Jag har blivit spådd på festivalen till 89 år

Ellen skriver:

Så fort jag såg "Say what?" så tänkte jag på Christina, hon säger ju så ibland på livekonserter, i låtar ^^ Kanske ointressant info, men iaf :D

2008-10-05 Kl: 13:17:34
URL: http://widstrands.devote.se
Anna skriver:

Jag hade jätte gärna sätt en bild på ditt hår nu när du färgat det^^

2008-10-05 Kl: 16:38:48
åsa skriver:

När du skrev fick emot sms senast från: Från Tom, vem menar du då ? snälla säg inte att du menar Tom Kaulitz för då bli jag bara för avundsjuk (vet inte om du har kontakt med dom eller inte, antagligen inte, men vem vet ?) Var bara tvungen att fråga .. =)

2008-10-05 Kl: 22:17:03
URL: http://reeadme.blogg.se/
louise. skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA HOPPA I SÄNGEN, RIKTIGT KUL:D <3

2008-10-06 Kl: 00:07:09
sanijaa. skriver:

"Tjänar du pengar: Jag har min stolpe här nere på gården.." HAHAHA, klockrent! ;)

2008-10-07 Kl: 01:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0