Utgång!

Yeeey! Vi kan ha internet här, jag tog med min dator hit så jag har lånat Cici's syrras mobila bredban.. Vi sitter här och tar det lugnt, tjejerna som är här ska dricka nån drink, vi har Rammstein - live aus Berlin på högsta volym! I kväll blir det utgång vi vet inte riktigt var än men kul ska det bli, sist jag var här i Jönköping skulle vi ut men det blev inget. Cici blev nöjd över sin frisyr som jag gjorde på henne lite snabbt, en "rockabilly" den frippan hade jag väldigt ofta i gymnasiet då min tuppkam växte ut, det var en av dom få frisyrerna jag kunde ha på den tiden..
Jag som trodde jag skulle hitta någon att ha på mig tills ikväll men icke, jag hittade inte ett skit idag.. Vi gick en runda i stan sen på ett ställe som heter A6, det är som väla fast mindre men ändå hittade jag inget som föll mig i smaken så jag får ha samma linne som jag hade ute sist eftersom jag bara tog det med mig och egentligen bara skulle ha det i morgon när vi går på bio eller hyr nån film..
Ha en riktigt trevlig kväll allihopa, det ska jag försöka ha! Ångesten för min skada växter och växter, sjukt jobbigt jag vill vara hel och kunna dansa hur jag vill utan begränsningar!
Ni som undrade: Mina bed head produkter köpte jag på frisyrmakarna och en annan stor salong på familia i Hyllinge! :)

Kramar ♥
M

Angela skriver:

vad dansar du för dans? :)

2008-10-10 Kl: 21:29:34
URL: http://aangelaas.blogg.se/
t skriver:

En fråga, vart köper du Bed Heds hårprodukter?

2008-10-10 Kl: 21:30:48
Fanny skriver:

hejsan :) det är dilnaz kompis du vet :)

Jag älskar verkligen din blogg JÄTTEMYCKET , läser din blogg direkt efter kenzas , det är liksom , lalala ' kenzas.se ' lalala ' miir.blogg.se '

haha :)

Tack för en superbra blogg :D

2008-10-10 Kl: 22:32:17
URL: http://swedishidiot.blogg.se/
Sofia skriver:

ha! jag var också på a6 idag, hittade inget heller tyvärr. känns som om alla affärer är i en svacka just nu :S



hoppas att skadan inte blir värre... och hoppas att du har kul ikväll! kram

2008-10-11 Kl: 00:03:43
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0