Utekväll!

jag och Tessa håller på att göra oss i ordning nu samtidigt som vi lyssnar lite på musik, vi ska iväg vid 8 tiden och käka sen sitter vi nog kvar där tills vi ska ut senare, vilket blir tivvan ikväll igen tror jag! Jag färgade mitt hår idag med den nya färgen jag köpte från schwarzkopf, mega röd! Den blev inte så ljus som på paketet (vilket jag INTE hoppats på heller) så det blev jätte bra tyckte jag, jag är nöjd!
Det kanske blir fest också nu, fick ett sms av Sandra som skrev att hon skulle kolla upp lite men antagligen blir det utgång i vilket fall som helst. Just nu sitter vi och snackar, har inte kommit så långt och att detta inlägget började jag skriva för ca en timme sen, haha!
ha en fin kväll! Ta det lugnt..

xo, M

VIBED CARRO skriver:

ha såå kul!!!!!!!



skön blogg mirre! nästan lika skön som min ;)

2008-10-05 Kl: 11:20:24
URL: http://vibed.blogg.se/
Anonym skriver:

sätta ut en bild på ditt nya hår :)

2008-10-05 Kl: 11:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0